پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





تلفن هاي ژاپن و اعلام هشدار به عابران پياده در هنگام پيامك زدن!!!!!!!

 

 

پنل اس ام اس

 

 

متن از پنل اس ام اس شيراز

 

در حالي كه آمريكايي ها براي مقابله با پيامك زدن در حين رانندگي قوانين مختلف را به اجرا در ميآورد ، به نظر مي رسد كه ژاپن بيشتر به مشكلات احتماليعابران پياده كه حين عبور از خيابان به پيامك زدن مشغول هستند حساس شده است..براساس يك مطالعه انجام شده يكي از هر 5 نفر حين خواندن پيامك به ديگران آسيب ميزند ، در دانشگاه فناوري آيشي ، تنها 547 نفر از 1500 نفر كه در هنگامعبور از يك تقاطع به تلفن هايشان نگاه مي كنند ، و اصلا توجهي به اطرافشان ندارند كه كجا هستند ، وسط خيابان هستند يا پارك محله اي و....  

 

 

پنل پيامك ** پنل پيامك شيراز ** نمايندگي پنل پيامك *

ارسال انبوه سيم كارت ** ارسال بلك ليست ** پنل اس ام اس *

 

 

با تعداد  7.25  ميليون گوشي آيفون كه تنها در يك سال در ژاپن به فروش رفته است  ، تعجب آوراست كه بعد از چند سال تازه اين شركت گوشي هوشمند بهفكر راه اندازي برنامه و حل مشكل پيامك هاي ناخواسته و مرور وب است . هفته گذشته ، اپل يك حق ثبت اختراع را ارائه كرد كه هدف آن ارائه پيامك هايويديويي زنده از محيط اطراف خود به مشتريان است . به اي شكل كه معتادان به پيامك متني و پيام كوتاه حين عبور از خيابان و اجتناب از بروز حوادث وتصادفات ، پيامكي حامل هشدار براي عابر ارسال ميگردد و او را از محيط اطرافش آگاه ميسازد.

دوربين هاي داخلي به طور مداوم مي توانند محيط فوري را ضبط كنند در حالي كه اس ام اس نوشته ميشود و ارتباط برقرار مي شوند . اين يك مفهوم بسيارساده از عادت هاي اجباري كاربران گوشي هاي هوشمند است.

هيچ نشانه اي از زمانيكه ما انتظار داريم تكنولوژي را در عمل ببينيم وجود ندارد . در حال حاضر برخي از برنامه با پوشش شفاف وجود دارد ، اما در حالحاضر كاربران نياز به كپي كردن و چسباندن پيامك متني دارند .

 

اپراتور تبليغات صوتي ** تبليغات صوتي ** پيامك صوتي *

نمايندگي پيامك ** نمايندگي پنل پيامك *

 

براي اهداف بازاريابي اس ام اسي ، و تبليغات پيامكي اين تكنولوژي داراي دلايل هيجان انگيزي است . با استفاده پنل اس ام اس و پنل پيامك ميتوانيد ، با ارسال هدفمند پيامك و تبليغات هدفمند ، در زمان و مكان مناسب به شكل ارسال انبوه پيامك خود و كسب و كارتان را به همه معرفي كنيد ، همچنين با پيامك صوتيميتوانيد صدايتان را به گوشئ همه برسانيد تا شناخته شويد و در مسير اصلي پيشرفت قرار بگيريد.

شركت تك رايان سپهرخاورميانه مجهزترين و پيشرفته ترين سامانه ارائه خدمات پيامكي كشور ، آماده است تا بهترين خدمات و امكانات پيشرفت وترقي رادراختيارتان بگذارد.  

 

با ما تماس بگيريد. 09164900129**07137325725



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب